Добре дошли в нашия магазин!
Категории

0

Начало Рекламации и връщане на стока

Рекламации и връщане на стока

 

Връщане на стока

На основание чл.55, ал.1 т ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в четринадесет дневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия: 
1. Потребителят предварително писмено да информира shtepsel.bg  на следния имейл адрес: sales@shtepsel.bg, че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи: 
- офис на Еконт или Спиди,  или на адрес гр. Пловдив; ул. Опълченска 1, в който ще върне стоката 
- банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока ( или чрез наложен платеж при самото получване на стоката) 

2.  Стоката да не е ползвана, стоката да не е активирана,  стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените от shtepsel.bg защитни стикери (ако има такива). Клиентът се задължава да върне стоката заедно с нейната гаранционна карта. 
3. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на shtepsel.bg, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя. 
4. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, shtepsel.bg  се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от четиринадесет работни дни от връщането на стоката.

Рекламации

При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката.Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. 
При ремонт срока за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на стоката.За непотърсени от ремонт стоки в срок от един месец от уведомяване на клиента shtepsel.bg  не носи отговорност за съхраняването им. 
Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена: 
Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение или липса на IMEI номер на телефона. Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона, всички случаи на повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица, зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя, свързване с неодобрени от производителя устройства. 
В случай на рекламация при която по желание (настояване) от страна на клиента се налага издаване на сервизно становище от втори сервиз, разходите за транспортиране на стоката и издаването на становище или протокол от този сервиз са за сметка на потребителя (клиента).

Моля ползвайте този формуляр, за да поискате рекламация или връщане на стока

Полетата с * са задължителни.