Добре дошли в нашия магазин!
Категории

0

Гаранция и сервиз

Гаранционни условия :

  1. Гаранцията важи при условие, че монтажът е извършен от оторизирана монтажна база, която поема гаранцията за поддържане. Оторизираните монтажни бази може да намерите на сайта или на издадената гаранционна карта;
  2. Ремонтът се извършва от оторизирани лица в дома/офиса/обекта на клиента или в сервиза;
  3. Гаранционният срок* е 36 месеца за климатични системи FUJI ELECTRIC, MIDEA, Treo, Mitsubishi, Panasonic и Crystal.
  4. Гаранционното поддържане е безплатно, ако е вследствие на фабричен дефект;
  5. Пълният гаранционен срок се постига при ежегодно извършена профилактика на климатичната инсталация, която се заплаща от клиента. Клиентът сам е длъжен да се свърже с монтажен център за извършване на ежегодната профилактика. В противен случай гаранционният срок е 24 месеца.
  6. Безплатният гаранционен сервиз се отказва при следните случаи:
    1. Подправени, непълни или неточни данни;
    2. Неизпратени отрязъци от гаранционна карта;
    3. Не са спазени условията за съхранение и експлоатация, посочени в инструкцията за употреба, или когато уредът не се е използвал по предназначение;
    4. Правен опит за отстраняване на дефекта от неоторизиран сервиз;
    5. При сътресения, удари, претоварване и следствие от небрежно отношение и транспорт;
    6. При повреди вследствие на природни бедствия, пожари, наводнения, мълнии, токови удари и при захранващо напрежение различно от работното на уреда;
    7. Мощността на уреда не отговаря на нуждите на помещението (при констатирани нарушения в монтажа и определянето на необходимата мощност, сервизната база носи материална отговорност по отстраняване на дефекта по време на гаранционния срок);
    8. На клиента, по негово желание, е монтиран климатик с мощност по-малка от необходимата;
  7. На гаранционно обслужване не подлежат дистанционното управление, пластмасовите части като лицевия панел, вентилаторни перки и др;
  8. Посещение на специалист по заявка на клиента и липса на гаранционен дефект или неспазени условия по т.6 и т.7 се заплащат от клиента по тарифа на сервиза.
  9. Гаранционното обслужване не касае транспортните разходи, които се заплащат от страна на клиента, отделно, по тарифа на сервиза;
  10. Не е предмет на гаранционно обслужване непълноценната работа на климатизатора в режим “Отопление” при ниски температури и висока влажност;
  11. Гаранционният срок на изделието започва да тече от датата на монтажа, но не по-късно от 2 месеца след датата на неговата продажба;
  12. След извършване на техническа профилактика изисквайте попълване на съответния талон от техническите лица;
  13. Услугите МОНТАЖ и ДЕМОНТАЖ на климатичната система се заплащат от клиента и не подлежат на връщане при рекламация (връщане на климатичната система).
  14. Рекламацията се предявява устно или писмено.
  15. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП;
  16. Териториален обхват на търговската гаранция - република България

 * Гаранционните условия за климатичните системи важат при направена редовна годишна профилактика!

 * Срок за отремонтиране на повреден климатизатор - до 10 дни от датата на получаване в сервиза.